Пазарувай по категории
Интериорни решения Дом и градина Сребърна бижутерия Монети Ювелирни изделия Подаръци, Мода Здраве и красота Детски свят На промоция
| Безплатен Национален телефон 0800 90002
Вход
Вход в профил
Забравена парола
Вход

Нов потребител?
Регистрация
Сравняване (0) | Любими (0) | Количка (0)
Нямате добавени продкути.
1 Бързо, лесно и удобно, Плати после с 15 дни гратисен период !

Абсолютно целият процес се извършва изцяло онлайн – нужни са няколко клика.
Одобрението за отложено плащане става за минути.
Гратисен период с 0 лв. оскъпяване до 15 дни от датата на получаване на стоката.
В случай, че не платите поръчката в гратисния период, дължимата сума ще се увеличи според договора за кредит, който сте сключили.
След одобрение за отложено плащане можете да получите стоката веднага от търговеца.

2 Предимство, да имате свой, собствен профил!
Ако желаеш да бъдеш винаги информиран и да получаваш най-новите ни оферти, можеш да се абонираш за всички актуални новини. По този начин ние ще се погрижим да бъдеш пръв, научил за нашите кампании и промоции!Можеш да запазваш, сравняваш и отбелязваш, свойте любими продукти.Следиш състоянието на своята поръчка.Хронология на пазаруването си!Потопи се в света на красивите и различни неща от KRASIVKO.BG !
3 Кои са предимствата от поръчката онлайн?
Поръчката онлайн ти носи редица предимства: 1) Може да бъде направена по всяко време от денонощието и се обработва автоматично съгласно реда на нейната регистрация; 2) Резервацията на продуктите се прави автоматичко при изпращане на поръчката, ако продукта е със статус „Наличен“; 3) Не чакаш на опашки и не пренасяш ти тежките торби и продукти до дома си; 4) Лесно е за проследяване - влизайки в твоя акаунт, можеш да провериш по всяко време какъв е статуса на твоята поръчка и къде точно се намира.
4 Получих дефектен продукт, какво трябва да правя?
За всички продукти, който изпращаме, Гарантираме, че са проверени и изпратени в състоянието, което е описано в онлайн магазина на Krasivko.BG.При доставката на пратката поискай от куриера, да отвориш и да провериш, че продуктите са точно тези, който си поръчал ! Провери всички продукти, дали са здрави и без транспортен дефект. При, проблем с доставката, Незабавно ни позвъни за да решим проблема (0894 546 451).
Не освобождавайте куриера без да е констатирал, че продукта е в състояние, отговарящо на първоначално си описание.
5 Не съм удолетворен от продукта. Как да процедирам, за да го върна?
Провери дали продукта е годен за връщане и след това попълни свойте данни и подробно описание в контактната форма на сайта. Върни Не по-късно от 30 календарни дни след получаването му. Продукта трябва да бъде върнат в същото състояние, в което е бил доставен. Без дефекти и следи от употреба, в оригинална опаковка и фискална бележка с деливъри описание. След получаването на върната поръчка, ние незабавно Възтановяваме заплатената сума.Разходите по връщане и рекламация са изцяло за ваша сметка.